Kort


Kommentarer
Postat av: Bodil

Dina kort är så himla fina. Jag skulle kanske börja en kurs ändå???

2011-01-22 @ 16:06:58
Postat av: Ulla-Britt

Tycker jag absolut att du skall göra.

Det är bara att anmäla sig till ABF eller hos mig.

2011-01-24 @ 23:01:54
URL: http://flyingbirds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Ulla-Britt!

Längsedan vi sågs, tror Du det blir någon mer kurs den här sommaren?

Trevlig midsommar.

Kram Evy

2011-06-17 @ 14:45:39
Postat av: Evy Bergsman

Hej Ulla-Britt!

Hoppas att Du har haft en bra vinter. Nu börjar våren närma sig och vi kommer nog ganska snart att flytta ner till stugan, därför undrar jag om Du kommer att ha några kurser på Kuligt i vår, jag skall bl.a. på en konfirmation i maj och vill gärna fixa till något trevligt kort till dess.

Om Du har möjlighet är jag tacksam om Du hör av Dig.

[email protected]

Ha det gott så hoppas jag att vi ses famöver.

Kram Evy Bergsman

2012-04-16 @ 11:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0